Saturday, March 12, 2011

6 more weeks~

assalamualaikum..
ehem..
dah lama x update blog..
hari ni tiba2 rs mcm nk post smthing plak..
weee...~!
mesti ramai yang pelik ape yg lagi 6 minggu??
aku nak cutikah?
aku nak kena anta projekkah?
aku nak examkah?
yang plg banyak ditanya mesti - aku nak kawenkah??
ohhh..tidak~ ;p
sebenarnya..
aku akan habis practical 6 minggu lagi!! ^_^
ikutkan memang sedih...
sbb akan meninggalkan anak-anak kesayangan ni..
serius sumpah sepenuh hati aku menyayangi mereka..
(pada student2 teacher mesti senyum lebar kan baca ni)
memang banyak dugaan sepanjang practical ni..
haruslah..
sbb org ckp, x ada bnda yang senang dalam dunia ni..
semuanya mesti ada cabaran2nye..
alhamdulillah..
aku dapat menghadapai semua itu..
next week cuti..
bukak skolah je ada observation..
wahh!!!
wish me luck rakan2..
sayang korg gile2.. :)
c u then~

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers