Monday, January 31, 2011

aku,lesson plan dan sk ttdi jaya....

dari title di atas..
dah ghope bunyik novel pule..
lalala~
dah 2 minggu jadi trainee teacher..
n wut i can say is..
MY STUDENTS RAWKZZZ MAN!!
oh sayangnya kt student2 saya..
janji!
mereka buat saya seronok mengajar..
n Alhamdulillah..
guru pembimbing,ketua panitia pun ok..
ngeeee...
ok..
nak cite skit pengalaman jd cikgu ni..
masa 1st time msk kelas mmg berdebar gle..
mcm jantung tertinggal kt bilik guru..
tp buat rileks je..
masa ice breaking..
semua suara soft2 belaka..
saya pun layankan je la..
tp..
bile dah stat msk 2nd time..
wah!!mcm nak pecah cermin kt kelas..
sangat riuh..~!
tp yg bgsnye..
dorg riuh rendah sbb nak jawab soalan..
walaupun salah tp dorg ttp nk cuba..
bagus kn! ;)
itulah student saya..
ngeee.....
n nak jdkan cite lg..
sbb terlalu seronok nk mengaja budak2 ni..
sampai lesson plan pon lupa nak copy masuk dlm record book..
jd la kelam kabut skit..
tp semuanya berjalan lancar..
Alamdulillah...... ^_^


p/s: makanan kt kantin pun sdap2 gle......murah lagi..like2~! *hbslah diet aku..*

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers